2008-11-26

Jag vill också!

Har precis ätit helstekt kyckling med ris och currysås. Smaskens! Länge sen jag åt det. Leah fick också en tallrik men utan currysås, blir nog lite starkt för hennes lilla kattmage. Dumt att det tar så lång tid innan det blir färdigt bara, särskilt idag när jag var ovanligt hungrig när jag kom hem.

Kan knappt bärja mig till helgen då jag får ställa fram stakar och hänga upp adventsstjärnorna. Det är sååå mysigt! Livet blir lite trevligare helt enkelt.

Nu har vi snart julpyntat färdigt på jobbet också, riktigt fint blir det som vanligt.
Dagens felsägning: Har du satt på nån bock än? Var inte riktigt det jag skulle säga, bidde lite fel.

Idag ringde mamma och berättade att hon och pappa åker till Paris i februari. AVUNDSJUK!!! Jag vill jättegärna åka till Paris!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Paris hadde ikke vart hel fel nei!