2008-11-01

Det eviga problemet...

.. vad ska jag ha på mig??? Har en vision om en särskild svart klänning. Men den finns tyvärr inte i min garderob.
Ska allafall ha mina nya lila tights. Om jag inte ändrar mig och tar favvokjolen. Gaaah, vilka problem man har.

Borde kanske sätta fart att fixa håret och klä på mig i stället för att sitta här och blogga men jag hinner nog ändå.
Tro det eller ej så blir det utgång ikväll, inte ofta det händer nuförtiden. Senast var väl i somras... skäms nästan.

Min superdupersnälla och bästa pappa har bytt däck på min bil idag! Är honom evigt tacksam, för det och för allt annat!

Är verkligen inne i min bok nu jag, läser ju Änglar och demoner. Hinner oftast inte läsa så många sidor om kvällarna för jag lägger mig på tok för sent och blir trött direkt. Men jag hann läsa en del i morse när Sofie låg bredvid och snarkade och Leah inte hade så sattyg för sig. Den är väldigt spännande och intressant och jag har faktiskt mycket glädje av att precis ha vart i Rom. Nu har jag nästan lite lust att läsa konsthistoria också, men det går väl över snart.
Tur att man inte blir inspirerad av alla böcker man läser, läste ju nyligen Jenna Jameson´s biografi; Att älska som en porrstjärna.

1 kommentar:

stinch sa...

jag vet de går nästan till knäna! ;)
men de är faktiskt de enda strumpor han har som inte kanar ner så expediten talade minsann sanning där! ha så skoj ikväll! kram