2008-11-07

Börjar få lite julkänsla nu

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, hade nåt på gång men det är som bortblåst. Arbetsveckan är snart slut, jobbar ju i morgon också. Sen är jag ledig söndag och måndag och på måndagkväll har jag tid för massage, HELA kroppen! Det ska bli så gudomligt skönt! Blir nog ett rejält arbete att lyckas lösa ut alla knutar på mig.

I år ska jag ha min första alldeles egna julgran hemma. Så nu är det operation "julgranspyntplanering" ett tag framöver. Sett ut jättefina guldplattor Unicefs butik, dom ska jag helt klart beställa. Julpynt till mig och slantar till behövande barn på samma flugsmäll! I en tidning har jag även sett ut några jättefina ugglor, men dom fanns inte på Åhléns igår när jag kollade efter dom =(
Nu gäller det bara att hitta granen också. Måste nog följa med pappa till skogen när det blir dags.

På måndag åker Sofie tillbaka till Lofoten för att jobba ett tag. Men för första gången på tre år kommer hon hem och firar jul med resten av familjen. JIPPI!!!
Då har jag min gamla vapendragare när det blir dags att inviga nya julklappsspelet på julaftonskvällen. Mamma och pappa har inte en suck!

2 kommentarer:

stinch sa...

jag skulle kunna döda för massage nu. LYX!!!

Svorsken sa...

åhh ja vill også ha massage,det hadde vart heaven just nu!