2008-10-17

Tänk vad lite som behövs

Full fart på jobbet idag, hann inte med så mycket jag borde hunnit med tanke på att jag är ledig på måndag. Jobbar ju i morgon också men då blir det nog ingen tid över antar jag.

En sån här dag vill man bara åka hem och dö när klockan slår 18:00. När jag kollade brevlådan hade jag ett paket som väntade på mig! Visste ju redan att jag skulle få detta paket men jag hade liksom "glömt det" så jag blev liksom överraskat glad ändå.
Paketet innehöll jätteburken med huvudvärkstabletter som jag beställt med Erika när hon var i USA nyligen.
Köpte dessa piller när jag var till NYC för två år sen och nu började dom tryta alldeles lägligt när hon skulle till Florida.
Bilden talar ganska mycket för hur stor burken är=)


Skulle gärna kolla på en film nu men jag orkar fan inte. Får bli resten av helgen i stället. När idol och Fredag hela veckan är avklarat blir det sängen omedelbums. Har jag tur hinner jag läsa nån sida i Änglar och demoner innan ögonlocken säger upp sig.

Har fått svaret på varför jag "straffades" med att glömma mina älskade solglasögon (ett par av många kärlekar) och att få fågelavföring i HELA lägenheten. Tydligen är det för att jag svor i Peterskyrkan. Men hur länge ska man behöva stå till svars för ett litet "fan"???

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men Anna då!
Då får du skylla dig själv tycker jag! ;-)

Åh, änglar och demoner är (och kommer nog att bli) den enda bok jag har läst ut på 3 dagar. Fastnade så jag läste varje ledig stund jag hade om dagarna =) Och jag är ingen bok människa *skrattar*

Kram kram

stinch sa...

hahahahaha neeeeej då.
min gud bryr sig inte om sånna banala saker. i så fall skulle halva prästkåren på mitt jobb ligga risigt till och de vrkar inte ha drabbats av fåglar och annt otyg ;)

Unknown sa...

Ja det är kanon med så snälla människor här i världen. Sparar ju massor med pengar =))
Så då kanske jag kan ta mej råd med en cinirella kryss i vår *skrattar*

Kram kram