2008-10-14

Systermiddag!

Igår var jag mycket glad att jag hörde alarmet på mobilen. Hade nämligen glömt telefonen i ett par brallor som låg på badrumsgolvet. Men vaknade gjorde jag och till jobbet tog jag mig.
Fick en glad överraskning när jag kom dit för Marie jobbade hos oss igår och idag=)

Efter jobbet stod jag först ett bra tag på parkeringen och väntade sen mötte jag upp systrarna Groth och min egen syster. Måste säga att det inte är helt lätt att hitta ett ställe att käka på i Bollnäs en måndagkväll. Vi hamnade på Roma allafall.
Där blev det en nachotallrik för min del, sååå länge sen jag åt det så det var riktigt gott!

Var så mysigt att träffas, var ju evigheter sen vi träffades alla 4 och Helena hade jag nog inte träffat sen förra sommaren. Kul att få se hennes växande mage också:-)
Vi måste helt enkelt se till att träffas oftare.

Nu ska jag nog kolla om tvättmaskin gått klart, har tvättat mina duschdraperier så nu hållar jag tummarna och stortårna att fågelbajset gått bort. Igårkväll märkte jag att jag helt missat min skrivbordsstol... den åker till tippen kan jag säga. Den var ful redan innan den blev fågeltoalett.

3 kommentarer:

Svorsken sa...

Julfika låter veldigt bra,kul om man får se lgh din då å!

Unknown sa...

*ler* Ja Lea kan få till det ibland =)

Fy va jag lider med dej! Men dom har billiga skrivbordsstolar på Jysk ;-)

Kram!

Unknown sa...

*skrattar*
Tanke överföring ;-) Ja men det blir ju ännu bättre, hoppas päronen släpper iväg stolen då =)

Fast som sagt behöver man stol om man har bärbar? Jag ska köpa bärbar när jag börjar jobba igen och blir rik ;-) Men då tänker jag inte ha ngt skrivbord utan isf sitta vid köksbordet om jag lessnar på soffan ;-)

Kram!