2008-09-14

"Winner winner, chicken dinner"

Har precis kollat på 21, den rekommenderas varmt. Men den får en att önska att man var lite smartare bara så att ni vet.

Den här dan har varit om möjligt ännu slappare än igår. Enda nytta jag gjort är att plocka ur diskmaskinen och lagat mat. Var mycket tveksam när jag såg det färdiga resultatet men det var helt klart ätbart. Blev nån slags kycklinggryta med ris. Men jag är ju lite enformig dom gångerna jag ska "fantisera" ihop nån ny rätt. Det brukar nämligen alltid innehålla kyckling, paprika, curry och en massa svartpeppar. Alltså smakar det i princip lika varje gång. Jaja, det blev åtminstone 3 matlådor så nu behöver jag inte laga mat förrän på onsdag.

Dom flesta som känner mig vet ju att jag är lite svag för lammkött (menar då såklart inte djuret) men jag säger bara en sak: Ola Wenström! Oh my...
God natt!

Inga kommentarer: