2008-09-12

Äppelpaj!

Sjuuuk god äppelpaj äter jag nu! Med vaniljvisp.
Det är ju smultäcket som är godast, kan man göra en paj med bara sånt?

Känner mig lite döven... gjorde det tidigare i veckan också. Inte så mycket att jag är sjuk men helt kry är jag inte. Lite rivig i halsen och småsnorig. Men jag kommer ju inte bli sjuk nu, det vet jag ju. Blir jag sjuk nångång den här hösten kommer det vara v. 41 när jag är i Rom. Blev ju rejält sjuk två dagar innan jag och Soffan skulle till New York för snart två år sen. Kvällen innan tappade jag rösten. Hostade som en tok, hade ruggigt ont i halsen och dessutom hade jag nån visdomstand som krånglade så käften gjorde ont också. Men det var den bästa resa jag gjort ändå!

Hur mycket kan temperaturen sjunka från nu till 5 oktober egentligen??? Förra veckan var ju Eva och Stefan i Rom och dom hade haft 32 grader varenda dag. Så varmt vill jag ju inte ha, men gärna 24-25 grader allafall.

Var inne i en "Evander Holyfield-phase" i början av veckan, dom som kollat mycket på Vänner vet vad jag menar. Jobbigt jobbigt! Det hjälper inte ett dugg att gå på fotboll, tro mig! Inte heller hjälper det att kolla på massa Youtube-klipp på Björn Gustafsson. Men nu har det gått över allafall, och glad är jag för det. Får se när det kommer tillbaka nästa gång.

Inga kommentarer: