2008-09-28

Om en vecka är jag i Rom

Tog en migräntablett och la mig i fredags, sen sov jag som klubbad till klockan ringde i morse. Och som tur var var migränen borta. Jag känner mig alltid lite manglad efteråt men ändå kändes det som att jag flöt fram på nåt vis, alldeles lätt.

Gick bra att jobba, fanns att göra hela tiden men inte på värsta viset ändå som det kan vara ibland när man jobbar lördagar.

Eftermiddagen spenderades med att sätta in innerfönstrena i sovrummet och köket, lite trixigt men jag tyckte ändå det gick bra.
Idag tog vi fönstrena i vardagsrummet (eller salen som det stod på rutorna).

Resten av helgen har jag väl mest slappat framför tv:n. Funderar på att kolla på nån film just nu, helst skulle jag vilja se nån med Paul Walker (ge mig, snälla!) men den enda jag har är Eight below och ser jag den så kommer jag nog böla så att jag inte kan öppna ögonen i morgon. Blir nog 27 dresses, mysig kärleksfilm man slipper tänka nåt när man ser. Blir bra det!

1 kommentar:

stinch sa...

det e visst fler än jag som läser din blogg ändå :)
jobbigt med migrän, det är jag glad över att jag aldrig behövt ha.
27 dresses är en mysig film, perfekt stinafilm!!!