2008-09-26

Mardrömmar

Vaknade med ett ryck i morse vid halv fem. Hade drömt att min bil blivit stulen från mammas och pappas garage. Hemska hemska tanke!
Och för att överhuvudtaget få köpa en ny bil så var jag tvungen att gifta mig inom två dagar (låter ju helt klart logiskt).
Fick det lite styrigt kan jag säga. Det kan ju vara svårt att gifta sig inom två dagar även om man har ett förhållande, känns en aningen omöjligt när man är singel.

Om jag klarar mig till toan utan att kräkas på vägen blir jag glad, måste ta en migräntablett. Borde gå ner till hallen och kolla om Leah vill komma in också. Genast blev det jobbigt...
Godnatt kära vänner! Om det nu är nån mer än Stina som läser???
Annars säger jag väl godnatt Stina då!

3 kommentarer:

Svorsken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Svorsken sa...

ble lit feil så kommer et nytt ist:)
Lefse er som mjukt tunnbrød å snøfrisk ær typ mjukost:) blir veldigt godt me laks inni!

Det låter jo veldigt logiskt at man må gifte seg før å få bilen sin,eller...=p
Drømmar er konstiga ass....

Sleepy sa...

Jag läser ;-)

Kram kram!