2008-08-26

Vad tjusig jag ska bli!


Nästa lördag är det stor baluns i Sthlm, ska bli grymmans kul och nu har jag faktiskt köpt mig en liten blåsa som jag ska ha. Hade ju redan beställt en kjol som jag tänkt ha men jag har inte hittat nåt jag ville ha till den. Finns inget som ser ut precis som jag föreställt mig.
Man har ju tänkt ganska länge på vad man ska ha och hade sett den där klänningen. Drömde faktiskt om den natten till igår.
Sen var vi några från jobbet som var på Fanny och provade in jobbarkläder som skall sys om så jag provade den då fast det egentligen inte var min storlek. Men jag tyckte den såg liten ut för att vara en medium, och faktiskt så satt den väldigt bra.
Så jag kunde verkligen inte motstå den. Mina kollegor tyckte ju också att den var fin och passade mig.
Idag hittade jag dessutom ett par örhängen i ungefär samma färg. Känns jätteskönt att jag hittat nåt som jag kommer att trivas i och känna mig fin i. Hoppas bara jag får fler tillfällen att ha den.

Inga kommentarer: