2008-08-24

TV-följetongen

Alltså lite less man börjar bli alltså. Var ungefär två veckor sen jag kunde kolla på tv här hemma och nu verkar det dröja en vecka till. Åkte ju ner till Elgiganten idag för att hämta dom två ben som fattades igår när jag fick hem den nya tv:n, men det gjorde jag ju förgäves för dom kunde inte hitta dom. Så nu måste dom beställa såna från Panasonic och det kunde ta en vecka. Dom erbjöd mig att få ett väggfäste gratis i stället men det vill jag ju inte ha.

Så nu står tv:n uppallad i min ena soffa och hånler åt mig. Så även denna vecka får jag nöja mig med att kolla på film i datorn. Som tur var passade jag på att handla käk innan jag var dit så jag inte åkt helt totalt i onödan.

Nu ska jag använda mig av min irritation till att göra nånting vettigt här hemma.

Inga kommentarer: