2008-08-13

Tack för en trevlig kväll Stina!

Har haft en jättetrevlig kväll efter jobbet. Mötte Stina utanför Sport In och sen satt vi och åt och pratade i tre och en halv timme lite drygt.
Maten var god (biff med pepparsås och klyftpotatis och cheesecake med hallonsås) och sällskapet mycket bra!!
Kändes som att jag behövde nåt roligt med tanke på att jobbanna har en svacka just nu.
Vi hade ju hur mycket som helst att prata om eftersom vi inte setts på mycket länge och vore det inte för att man skulle upp och jobba (jag) så hade vi nog kunnat prata MÅNGA timmar till. Jag är väldigt glad att vi fått kontakt igen, tacka facebook för det!

Hoppas på att morgondagen blir bättre på jobbet, har inga stora förhoppningar dock. Känner mig så slut och splittrad att jag tycker att jag inte får nåt gjort även om man jobbar på som en liten råtta hela tiden. Största problemet är väl att man aldrig hinner avsluta det man håller på med innan nästa uppgift väntar så tillslut har man massor av oavslutade jobb och då ska man komma ihåg allt också... Men nästa vecka blir vi en person plus och veckan efter det ska vi vara full styrka igen. Då tror jag det kommer att bli bättre.

Tv:n funkade inte att knäppa på ikväll heller så jag får väl åka in med den på lördag om jag får nån hjälp. Helt otroligt med en tv som inte ens är en månad gammal.

1 kommentar:

stinch sa...

åh det är inte varje dag man får ett blogginlägg med en egen rubrik :)
tack själv för en väldigt trevlig kväll, vi hade lätt kunna snacka några timmer till!
som sagt du får ta en trip till sthlm vid tillfälle!
kram