2008-08-21

Sweet dreams!


Jag HATAR att vakna innan klockan ringer. Om det inte är flera timmar kvar innan man ska kliva upp, då kan det vara ganska skönt att kolla på klockan och somna om. Jag HATAR särskilt att vakna innan klockan ringer om man vaknar precis innan det bästa ska hända i drömmen.

Detta hände mig alltså i morse... grrr!


Det var en dröm som inkluderade Björn Gustafsson (den gudomligt söta och roliga, inte Dynamit-Harry) jag spelade svårflirtad (haha, helt klart en dröm) och precis vid första kyssen vaknade jag... #!"&)=?%#"&!¤

Försökte somna om och fortsätta drömmen. Somnade visserligen om utan problem men började drömma nåt annat tråkigt i stället. Irri! Ska dränka mina sorger med att kolla på nån film och käka glass i sängen nu jag.

1 kommentar:

stinch sa...

ha ha ha!!!!
tur du inte drömde om sj iaf...