2008-08-30

Surprice!



Jag måste väl erkänna att jag hade helt fel när det gäller överraskningen. Jag som var så säker... haha.
När jag kom till Mari och Johan var det en del folk där och Mari sa att hon hade en överraskning till mig i badrummet. Blev ju nervös för vad det kunde vara eftersom jag då insåg det inte var det jag trodde, haha, vågade knappt gå in där. Men när jag gick in såg jag ju att det var nån som stod i badkaret bakom duschdraperiet. Drog undan det och där stod MALIN! Blev sååå glad!
Eftersom hon bor långt långt långt bort i Skåne träffar man ju henne alldeles för sällan.

Sen åkte hon hem till mamma/mormor och hämtade sötsnöret Aminda också som vaknat efter att ha sovit middag. Sötare tös får man ju leta efter.
Johan fyller år i morgon så det bjöds på supergod smörgåstårta och blåbärspaj med vaniljsås! Hur gott som helst, Mari kan hon.

Nu är jag åter hemma i Arbrå. Börjar bli lite smått hungrig igen, men vet inte alls vad jag ska käka. Fick lite hemodlade morötter av Mari med mig, blir nog nån sån allafall. Har ju en påse cheddarpopcorn i skafferiet också... Det är så gott, men inte lika nyttigt som morötter dock.

2 kommentarer:

stinch sa...

blir ju nyfiken på vad det var du trodde det var för överraskning...:)

stinch sa...

japp ska fråga.
tur det va en överraskning som gynna dig mer då ;)