2008-08-02

IKEA=)

Min lördagsmiddag. Mackor med räkröra och tomater. Gott men det borde i teorin ha blivit ännu godare än det blev. Orkade dessutom bara äta upp den ena.
Var som sagt på IKEA med mammsen idag. Blev jättebra med min nya tv-bänk. Kommer väl kanske bilder senare nån gång när jag är klar med hela lägenheten. Ska försöka hinna med en del nu söndag och måndag innan jag åker. Vill ju inget hellre än att bli klar såklart men orken har inte funnits hittills. Blev såklart en del annat smått och gott också, stor blomma, tavla, små bestick, 2 krukor, stolsdynor, galgar (dock inte lika många som jag skulle behöva utan bara 16) och en skohylla som jag velade massor om jag skulle köpa förra året jag var där.
För en gångs skull blev det inga köttbullar på IKEA utan vi åt på donken i stället.
Det hann bli två linnen och en kofta innan vi åkte hemåt också =)
Man blir lite mör av att shoppa så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på 70s show.
God natt!

Inga kommentarer: