2008-08-17

Höst redan nu


Tänk om det vore fler söndagar i veckan, då vore jag glad! Är väl en av få som verkligen Ä L S K A R söndagar.

Idag klev jag upp i tid och donade lite. Sen åkte jag hem till mamma via ICA och satt i soffan och kollade på OS hela dan. Sen käkade vi hamburgare och sen drog jag hem till mig.


Skulle ha grillat burgarna ute på grillen men det blåste så mycket att jag inte fick eld på kolen så det blev till att dra fram en stekpanna i stället=(

Idag har det varit riktig höst i luften här, blåsit och nu regnar det. Inte bra, inte bra alls. Sommaren tog slut alldeles för fort som vanligt.


Fast jag gillar hösten också, man kan mysa med tända ljus, te och en filt framför en bra film. Är även sugen på att åka ut och leta svamp. Gillar att plocka svamp även om jag inte äter dom. Uppe i Lofoten hade det faktiskt börjat bli lite rött på träden.
Och eftersom jag nu anser att det är höst så ska jag trösta mig med att hämta lite mer glass och äta upp dom sista chipsen medan jag kollar på en film. The prestige lutar det åt...

Inga kommentarer: