2008-08-03

Dödstråkigt och trist

Nu har jag trååååkigt! Det ösregnar utanför och jag har massor av grejer att göra, dock inga roliga saker. Vet liksom aldrig i vilken ände jag ska börja, det blir inget gjort på det sättet. Skruvar en skruv här och sorterar ett plagg här, eftersom jag far runt i alla rum vet jag aldrig vart jag lagt verktygen heller.
Men jag vet ju att om jag inte för nåt så blir det ju aldrig gjort. Har ändå fått lite gjort, satt upp gardiner i köket och sovrummet, monterat min skohylla, satt upp min nya tavla, städat tvättstugan, tvättat två maskiner, flyttat två lampor, flyttat ner en spegel som satt för högt, hängt upp alla ytterkläder i hallgarderoben och lagt alla handdukar i en låda.
Men jag blir så irriterad för det blir ju så mycket grejer över som man inte vet var man ska göra av.

Tror jag tappat bort ett par nya trosor, hittar dom ingenstans=( Nu är det ju inte så att det står och faller med att ETT par trosor försvunnit, bara det att dom var nya och väldans sköna. Inte var dom gräsligt fula heller...
Kanske hittar dom när jag tar tag i JÄTTEHÖGEN med kläder som ligger på sängen, med målet att dom ska hamna i garderoberna innan dygnet är slut. Hahaha, trodde jag på det själv eller?

Inga kommentarer: