2008-07-24

Sängdags

Alltså borde man inte ligga och sova vid den här tiden när man är lite till åren som jag är? Det är ju en dag i morgon också. (sånt där säger bara vuxna)

När man bränt sig i solen brukar det svida och bränna, jag är liksom beyond that, det VÄRKER i huden = inte bra. Axlarna är värst nu, var en lättnad utan dess like när jag fick ta av mig bh:n för en stund sen.
Var i Orbaden idag för första gången för säsongen, ska väl hinna med nån dag till innan sommaren är över hoppas jag. Men i morgon funderar jag på Fagernäs, man måste ju hinna med det också.

Nu ligger jag i sängen och skriver och käkar kycklingsallad! Kom hem från Tranan för en stund sen. Åkte ner med Larre och Jonas. Även Linda, Per, Johanna och Basen kom ner. Satt ett tag på Sport In också där medelåldern var lite mer lagom.

Vi hade förhoppningar om att träffa lite folk som man inte träffat på länge och som är hemma på semestern, så blev icke fallet. Var ytterst få kottar i vår ålder där och ännu färre kottar man kände.
Tänk förr om åren då man fick köa in på Tranan på sommaronsdagarna... Vad har hänt liksom?? Nu är ju killarna som är ute för unga till och med för mig, det säger en del.

3 kommentarer:

stinch sa...

ja det minns jag med när man fick köa jättelänge. nu hr jag inte varit på tranan på två år, känns som om man är på ett konfaläger varje gång man är där. det var helt enkelt bättre förr!!!

Sleepy sa...

Jag kommer upp på måndag, dock blir det inte någon tranan för våran del ;-)
Men grillnatta ska vi gå på och sen tisdagsnöjet såklart ;-)
Vi kommer att bo i lägenheten på långnäs så då kan jag oxå ta mej några glas vin till maten *jippie*

Kanske ses i folkvimmlet på måndag =)
Kram kram!

Sleepy sa...

Aha trist =/
Men då ska jag kika in och säga hej och trösta lite ;-)

Kram!