2008-07-14

Nu har jag flyttat

Alltså denna huvuvärk blir min död tror jag. Blev så att jag tog en sån där tablett igår allafall, lite svårt att säga hur den funkade eftersom jag la mig och sov sen. Vaknade av ett sms efter nån timme och då kände jag mig lite konstig men det kan ju lika gärna ha berott på att jag vaknade så tvärt som av tabletten. Vet ju inte.

Har fått iväg det mesta till nya lägenheten idag allafall. Bara massa småkrafs kvar, sånt man kan packa in i bilen.
Sover hos päronen i natt, får se hur det blir i morgon. Beror på hur mycket det hinns med nere i Bollnäs i morgon.
Känns som att det värsta är över nu allafall. Möblera och packa upp är ju rätt kul så det känns inte lika jobbigt. Är väl städningen som inte blir så kul då, men det får man ta.
Blir väl en tur till IKEA framöver här när man vet vad som "fattas".

1 kommentar:

stinch sa...

va roligt att ha flyttat men visst är det mkt jobb, vi har fortfarande massa kvar o göra här hemma.
duktig du är som slängde så mkt, det gjorde jag oxå och det blev som en befrielse verkligen!