2008-07-21

Hur svårt kan det va?

Hädanefter ska jag skriva ner ALLT jag behöver på lappar. Kan ju inte ens komma ihåg TVÅ (!!!) saker. Då blir det liksom en sak för mycket tydligen.
Drog med mig morsan till E-center idag, riktigt länge sen jag var där. Skulle köpa mig en lååång antennsladd och en rengöringsskiva till min DVD som börjat kinka lite med vilka skivor han vill spela.
Blev en del andra grejer också såklart, bland annat en ny fin tvättkorg till fyndpris! Men rengöringsskiva glömde jag givetvis... Kom på det när jag var hemma såklart. Visste ju att det var nåt mer jag skulle ha och jag gick omkring och kollade på allt men kom inte på vad det var.

Idag har min katt vart uppe i lägenheten till och med, framsteg må jag säga. Gosat har vi gjort också!

Kopplade in den nya antennsladden till det andra antennuttaget och NU FUNKAR ALLA KANALER som dom ska! Vilken lycka!
Kollar på Sova med fienden nu, hundra år sen sist. Nu börjar det läskiga snart... Shit, nu spelas sexmusiken... handdukarna och skafferiet är perfekta... Snart blir det ond bråd död.

Inga kommentarer: