2008-07-15

Det tar sig

Det tar en jäkla tid att flytta måste jag säga. Har hämtat ett lass till nere i Bollnäs idag och möblerat lite, skruvat ihop möbler i långa banor. Bokhyllan fick sig en rejäl omgång ikväll när mamma och jag gick lös på den.

Malin och Aminda kom en sväng till Hans-Jons och hälsade på och sen följde jag dom till Esplanaden en stund.

Alltså, det blir riktigt fint ska ni veta. Ska lägga upp bilder sen när det är klart och jag fått min kamera på posten som jag beställt. Har ju levt utan egen digitalkamera länge nu, men jag har fått nog. Kameran kommer nog innan jag fått klart...

Mitt mål är att ha gjort klart och lämnat nycklarna till BB på fredag. Vill ju ha lite ledigt på min semester också. Har man bara gjort klart på Hedhamre så känns det ju genast lite lättare. Nu känns allt lite kluvet, jag har två lägenheter men sover hos päronen... Men i morgon sover jag nog i Forneby skulle jag tro.

Nu ska jag nog först och främst dricka lite vatten och medans jag gör det ska jag fundera på om jag ska kolla på nåt avsnitt av Scrubs eller om jag ska läsa, håller på med Flyga drake. Alltså dessa svåra val i livet...

1 kommentar:

stinch sa...

jag kommer gärna och kikar på nya lyan! jag kommer åka upp i början av aug och stanna ett tag så då skulle det passa perfa!