2008-06-22

Spanien - Italien

Strax dags för match igen. Spanien - Italien! Kan nog bli en bra match Spanien förtjänar verkligen att vinna men jag blir inte lessen om Italien vinner heller. Gillar Italien mer som land, dom gör ju faktiskt VÄRLDENS godaste glass där. Längtar till oktober...

Men en ska måste jag ju får säga, tror verkligen Fernando Torres skulle bli ännu sötare med mörkt hår. Nu har han ju gult.

För ett tag sen var jag grymt sötsugen så jag var tvungen att åka till Ica och köpa glass och daim och nu är jag grymt saltsugen så jag måste nog poppa lite popcorn.

Tre veckor kvar att jobba innan semestern, det känns som att det kommer bli tre lååååånga veckor. Ska under dessa veckor även hinna packa det mesta av mitt flyttlass. Är ju ännu ingen som erbjudit sig att göra det åt mig. Men hoppet är det sista som överger människan som det heter. Jag hoppas!!!

Inga kommentarer: