2008-06-29

Sovmorgon

Vaknade alldeles för sent idag, 11:21. Nu har ju halva dan gått utan att jag hunnit nånting. Har vissserligen ätit frulle, kollat klart på filmen jag inte orkade se klart igår, spelat lite Sims2 och duschat.
Ska ta och ringa Telia snart för att flytta min hemtelefon. Skulle egentligen ha sagt upp det men det är ju 3 månaders uppsägningstid så jag säger upp det lite senare i stället. Man ska då tänka på allt...

Ska klura på lite annat också idag. Men nu ska jag nog få nån ordning på håret först och främst. Sen ska jag ringa och höra om det är några hemma på Tallbacken så jag kan göra ett litet besök där.
Päronen kommer nog hem i morgonkväll så jag ska väl städa och dona lite här innan dess. Men att dom kommer hem betyder att jag måste åka ner till mig och börja flyttpackningen i veckan... Gruvar mig gräsligt mycket för det, har ju alldeles för mycket grejer helt enkelt. Det ska bli skönt när det är klart och jag flyttat in. Uppackningen är ju inte lika jobbig, det är ju bara kul!

Inga kommentarer: