2008-06-21

Midsommarafton 2008


Hade en lugn och trevlig midsommar. Nöjde mig gott och väl med en snaps.
Sill och färskpärer, grillspett och sallad samt en jättegod jordgubbstårta till kaffet. Mumma!

Blev den turkosa klänningen tillslut. Gillar färgen!
Idag har jag sysselsatt mig med att installera Sims 2 på min dator. Grymmans länge sen jag spelade det. Känns som att jag kommer fastna i det ett tag framöver nu. Är nog bäst att lämna datorn i Arbrå när det blir dags att packa flyttlasset då så att jag får nåt gjort.
Ikväll blir det Holland-Ryssland. Kan verkligen inte bestämma mig för vilka jag håller på. Hjärtat säger Holland men en del av mig säger också Ryssland med tanke på att det var dom som slog ut Sverige och skulle dom förlora ikväll så känns det liksom "meningslöst" att dom slog ut Sverige. Konstig logik kanske? Hursomhelst så kan det nog bli en riktigt bra match.

1 kommentar:

stinch sa...

vad kul att du börjar lägga in bilder, mer sånt! :)