2008-06-04

Klantarslet

Alltså ibland kan man ju bli tokig på sig själv. Det blev jag idag... Satte på mig en vit sprillans ny jobbtröja i morse och det första som händer är ju att jag skvätter brun linsfärg på den. Inga stora fläckar visserligen, men ändå.
Har ju spillt linsfärg för på kläder och det går ju inte bort=(
Sen på eftermiddagen krönte jag mitt verk genom att dra ett streck med bläckpennan på den. Chefen tyckte jag var otacksam som förstör kläderna så fort jag får dom. Haha!

Ska väl ge det ett försök i tvättmaskinen med lite "ta bort" och hålla alla tummar jag har för att det går bort.

Men man blir ju lite tokig när man förstör kläderna första dan man använder dom. Kunde väl ha väntat en vecka allafall.

1 kommentar:

stinch sa...

ha ha ha det där hade kunnat vara jag! det e som min pojkvän brukar säga,att till hösten kommer han ha två bebisar här hemma :)