2008-06-12

Bedrövligt!

Usch och fy vilket dåligt humör jag är på nu. Vet egentligen inte varför, kanske är hormoner som spökar eller nåt? Men ALLT känns bara fel för tillfället. Har verkligen massor jag borde göra men jag orkar inte ett skit.

Gör nog helt enkelt så att jag vältrar mig i min ömklighet och fixar te och lägger mig i soffan. Men då kommer vi till problemet om jag ska kolla på film eller Scrubs???

Om nån vill göra mig på bättre humör är ett hett tips att skänka mig en tur-och-returbiljett på nattåget till Narvik v. 30 (v. 29 går också bra) Det skulle nog göra susen.

1 kommentar:

Sleepy sa...

LOVAR Lea är störtskön *skrattar*
Hon har alltid kvicka komentarer till allt och har fantasi till tusen. Hon förvånade oss dock med att vara så rättfram. Hon brukar oftast vara blyg ett bra tag innan hon "öppnar" sig =)

Hoppas allt är bra uppe i obygden =) Vi dyker uppåt i slutet på juli när det är grillnatta. Det är det ENDA gubben gillar med Bollnäs efter hans första natta förra året. Så då är det bara att åka när det är annars får jag åka själv.

Kram på dej!