2008-04-09

Snart semester!!!

Jag har ju längtat jättemycket efter snö den senaste tiden, därmed inte sagt att jag vill att det ska snöa HÄR. Jag menar, har det varit en i stort sett snölös vinter hittills så klarar jag mig utan nu också. Nöjer mig gott och väl att göra ett studiebesök i snön nu när jag åker till Trysil på söndag.
Men eftersom det är vitt på gräsmattan utanför nu så måste jag ha missuppfattats på nåt sätt.

Ska bli intressant om jag lyckas klara mig från missöden den här gången? Förhoppningsvis ska jag klara mig undan migrän, att köra i diket, glömma plånboken hemma och att försöka åka slalom när man är så bakis att man önskar man vore död. Been there, done that!

Denna gång ska hela resan gå smärtfritt!! Så det så! Längar som en tok allafall. På måndag och tisdag ska jag njuta som fan i backen och inte tänka ett skit på högarna som väntar på jobbet när jag kommer tillbaka på onsdag.

Inga kommentarer: