2008-04-03

Snart blir det en tripp till Trysil igen! Åker dit nästa söndag morgon. Får denna gång sällskap av Martina och Johanna. SKÖNT! Har ju kuskat den där tråkiga vägen fram och tillbaka själv alla gånger tidigare.

Ska bli intressant att se hur mycket snö det är när vi kommer, dom har ju snörekord där i år. Nåt man inte kan beskylla Bollnäs för att ha.

Fick en bikini idag som jag skickat efter, men oturligt nog passade den inte så nu får man ju maka sig till att skicka tillbaka. Hade det inte varit för att den varit snygg så hade jag ju bara skickat tillbaka den men jag gillade den verkligen så det blir till att byta storlek! Tänkte ju ta den i 38 först men optimisten körde på 36 för gamla goda tiders skull. Men är även den för liten så gräver jag ner mig och kommer aldrig mer upp.

Nu blir det snart Californication! Härliga tider!

Inga kommentarer: