2008-04-28

Jag ska flytta!

Jag är väldigt glad nu för idag har jag postat min uppsägning av lägenheten. Senast sista juli ska jag vara härifrån. Flyttlasset går norrut, nämligen till Arbrå. Närmare bestämt Forneby. Ska ta över älskade Maris lägenhet när hon flyttar till Järvsö. Har kommit på att det bara finns 2 nackdelar med flytten och det är att det givetvis blir längre till jobbet och att jag inte har gångavstånd hem från krogen. Men nu är man ju inte på krogen så ofta så det är ett litet problem i sammanhanget.

Fördelar finns det desto fler av:

+ Sjukt mycket mysigare lägenhet
+ Billigare hyra
+ Öppen spis
+ DISKMASKIN
+ Nära till vatten
+ Ligger på landet
+ Slipper hänga tvätten i sovrummet
+ Tillgång till brygga på tomten
+ Kan ligga ute på gräsmattan och sola utan att en miljard människor kan se

Dessutom ingår det en katt i lägenheten. Lilla Lea ska nämligen bo kvar med mig.
Nu kommer jag väl bli tvungen att packa mitt bohag mitt i semestern men det är smällar man får ta. Har ju en vecka kvar efter jag flyttat allafall.
Ser verkligen fram emot flytten, bortsett från att packa och städa ur min nuvarande lägenhet.

1 kommentar:

Sleepy sa...

Grattis till ny lägenhet! Låter ju urmysigt =) Då vet jag vart jag ska åka om jag vill sola då *skrattar*
Kram!