2008-04-06

Då var ännu en helg slut

Undrar hur ofta man kan äta spagetti och köttfärssås utan att tröttna på det? Får nog skörbjugg om jag testar.

Var på motorrevyn med pappa idag, jag hade ju fribiljetter så då kan man ju kolla in det lite. Det är ju lite fascinerande med folk som är så hängivna sina intressen och verkligen lägger ner allt i det. Batmobilen som var där var ju lite fräck. Jag trodde faktiskt att en F1-bil var en aningen större, måste vara grymt svårt att ta sig ur den när man väl kommit ner.

Vad har jag mer gjort i helgen då förutom att äta spagetti och kolla på bilar? Har hälsat på Mari och Farmor. Legat och trängts med Melvin två nätter och kollat på lite film och tv. Har ju tonat bort utväxten på håret också, inte att förglömma.

Om en vecka är jag i Trysil! Det blir jäkla gött det! Hoppas på sol alla dagar! Tänkte närmligen ha mer fräknar när jag åker hem än när jag kommer dit.

Inga kommentarer: