2008-03-28

En sån pörskans dag

Alltså, idag har minst halva Bollnäs befolkning haft ärenden på mitt jobb. GALET! Min lunch blev 45 senare än vanligt också, hehe. Så nu kan man lugnt säga att jag är trött i luvan.

Vi fick ju lite besök på jobbet idag också av en supersöt liten kille! Timmy, som är en 11 veckor gammal shetland sheepdog. Dundergullig! Det var Åsa som kom in och visade sin lilla bebis.
I morgon efter jobbet (jag jobbar ju även i morgon=( ) ska jag åka och träffa en till liten bebis. En av människosort den här gången, lilla Hampus som föddes för 3 veckor sen. Hoppas att han gillar kläderna jag köpte idag från mig och Henke.

Igår när jag lagt mig så kom jag på att jag inte ätit nån middag, det enda jag åt sen jag kom hem från jobbet var en lakritspuck. Surprise surprise!

Nu måste jag fixa lite te och mackor innan finalen av Let´s dance börjar. Tina vinner!

Inga kommentarer: