2008-01-09

One heart

I morgon ska jag ta tag med en sak som jag egentligen borde gjort för ett tag sen. Ska boka tid hos företagsläkaren. Måste kolla upp mitt hjärta lite och se om allt står rätt till, för det känns inte riktigt som så. Sen i oktober, som jag kanske skrivit om förr, har mitt hjärta ofta slagit ovanligt hårt. Så hårt att man tydligt kan se det på bröstet. På senare tid har det även känts knas med andningen, svårt att förklara men man kan säga att det känns som att jag fått i mig för mycket luft och inte kan andas ut det.

Så nu börjar det alltså kännas som att det är läge att kolla upp det hela. Gör ju inte ont och är antagligen helt ofarligt men det känns ändå mycket obehagligt. Och jag har ju faktiskt bara ett hjärta och det är jag mycket rädd om.

1 kommentar:

stinch sa...

så nu har jag läst din blogg :)
lycka till hos doktorn!
jag har oxå en blogg förresten
http://stinchmeister.blogg.se
hehe!