2008-01-24

Jävla skitdag!

Herregud vilket dåligt humör jag varit på idag, särskilt på förmiddagen. Inget särskilt som hände eller så men jag kände mig bara så grinig och hade megastor lust att slå nån.
Blev lite bättre efter lunch då jag varit och lagt undan en vinddress att åka skidor i. Får ju lön i morgon men är ju borta så jag får gå dit på lördag och betala och hämta den.
Men på slutet kom ilskan tillbaka litegrann när presentkorthelvetena krånglade igen. Blev ju inte bättre av att man inte kom från jobbet förrän strax före halv sju heller...

Men nu är jag hemma allfall som jag längtat efter hela dan! Men nu ska det packas, diskas och donas. Ska ju med tåget till Sthlm i morgon 06:29. Okristligt tidigt!
På lördag får jag träffa Erika på mässan också! Hur underbart som helst!

Måste försöka få nåt gjort nu jag, fast jag mycket hellre skulle vilja jäsa ner mig i soffan och kolla på nån bra film.

Inga kommentarer: