2008-01-06

Danger Zone

Nu har man vant sig med slappa veckor så det känns lite tungt att jobba fem dagar veckan som kommer. Glad att jag inte jobbar på lördag allafall. Har väl vilat upp mig ordentligt i helgen så det ska väl gå. Slappat, kollat på sport, film och käkat en massa har jag gjort. Har ju tvättat en del så jag behöver inte ha så dåligt samvete. Men jag har inte heller känt mig så pigg. Lite ont i halsen och skallen, men det bryter liksom aldrig ut i nån vettig sjukdom. Har gått så hela hösten, har lite ont i halsen några dagar men det blir aldrig nåt mer. Tror det vore bättre om jag blev sjuk riktigt en gång så att det är överstökat sen.

Men nästa helg ska jag inte vara sjuk för om vädret tillåter och snön ligger kvar så tänkte jag ta en liten tur på skidorna. Blir det nåt av med Stafettvasan så M Å S T E jag träna! Men jag hoppas på bättre vallade skidor och mer nedförsbackar då.

Inga kommentarer: