2007-11-17

Trevlig kväll!

Hade en riktigt trevlig personalfest igår. Vi började med fläskfilé, potatisgratäng och pepparsås (sååå gott!!!). Sen blev det bowling i två timmar! Dom två första serierna var jag överlägsen, men sen brakade det utför... Var ju långt ifrån sämst alla fall! Riktigt kul att bowla, jag och Håkan hann med sju serier på våran bana. Sjukt ont i tummen får man då.

Sen packade vi in oss 9 pers i Claes bil och åkte in till stan. Jag, Åsa, Anne-Marie, Marie och Monika var på Sport In ett tag innan det var dags för hemfärd.

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder och åka hem till familjen. Sofie flyttar ju till Trysil över vintern på måndag så man måste ju passa på att umgås lite. Sen är det ju alltid skönt att slippa laga mat också... Blir nog antagligen kvar över natten så jag kan kolla på fotbollen ikväll, har ju inte Kanal 9 hemma hos mig.

Inga kommentarer: