2007-11-08

Jaha..

Vilken jävla dag det var idag då... Början av veckan var riktigt bra faktiskt. Var på riktigt bra humör allihop tyckte jag och stämningen var på topp, men idag brakade det totalt kändes det som. Bara jobbiga kunder och krångel. Eftermiddagen var kaos kändes det som och jag har nog aldrig hört så många suckar på en och samma dag. Är helt slut nu, men det beror nog även på att jag haft så svårt att somna om kvällarna hela veckan. Är hur trött som helst när jag ska lägga mig men så fort jag knäpper av lyset så blir jag hur pigg som helst och bara ligger och vrider och vänder på mig. Psykiskt...

I morgonkväll somnar jag nog ovaggad allafall. Åker ju till Sthlm okristligt tidigt (enligt mina mått mätt) och shoppar sen solglasögon hela dan. Känns ju lite fel tid att tänka på solisar kanske en del tycker, men det är ALDRIG fel tid för det mina vänner.
Nu tackar jag för idag och kryper ner i sängen!

Inga kommentarer: