2007-10-21

Grym helg såklart!

Haft det riktigt bra i Västerås (Gesala) i helgen. Åkte hemifrån vid tio i tio i fredags och var framme 2 timmar och 50 minuter senare. Jag var först framme och det var bara Malin som var hemma. Efter ett tag åkte vi och hämtade Paulina på dagis. Vid tio i tre kom Erika och hennes Peter.
På kvällen lämnade vi killarna och Paulina hemma när vi åkte och handlade samt hämtade Emma på centralen.

Igår var vi in till stan en sväng och kikade. På kvällen käkade vi självklart tacokyckling (som vi ALLTID gör när vi träffas) och hade lite partaj med kortlekar och guitar hero.

Idag tog jag, Malin och Emma en skön promenad i skogen. Skönt att få i sig lite frisk luft innan det var dags att sätta sig i pärlan och köra norrut. Tog bara 2 timmar och 50 minuter då. Skönt att maten stod på bordet när jag kom hem också. Tack för det lillasyster!

För en stund sen kollade vi på Parlamentet och vi satt där rätt betuttade båda två kan jag lova. Björn Gustafsson - SÖT och ROLIG!!! Mer än så behöver jag inte.

Inga kommentarer: