2007-10-16

Bardomsdrömmar!

I flera år när jag var liten var det en sak som stod högst upp på önskelistan varje jul och födelsedag. En elektriskt bilbana! Men fick jag nån sån? Nej.

För några veckor sen när jag kom hem till mamma och pappa sa mamma att hon köpt nåt till mig som jag alltid velat ha. Hon hade köpt en elektrisk bilbana till mig!! Jag hade ju förklarat för henne hur gärna jag velat ha den där när jag var liten så när hon hittade en till billigt pris slog hon till. Nu kanske jag inte ville ha den lika mycket som när jag var liten men jag blev ändå väldigt glad. Har ännu inte testat den för det känns lite bökigt att plocka ihop den och sen ska den ju isär igen. Men nångång så... Nu har jag ju en alla fall!

Nu blev ju Sofie lite avis och sa att hon också gärna vill ha det som alltid stod överst på hennes önskelista men aldrig fick: en hund.

Inga kommentarer: